Re:PDS MET KRAMPEN EN DIARREE (1 bezoeker) (1) Gast
Favoriet: 0
|
|
|
TOPIC: Re:PDS MET KRAMPEN EN DIARREE
|
ANN1971 (Gebruiker)
Fresh Boarder
|
|
PDS MET KRAMPEN EN DIARREE 1 Jaar, 3 maanden geleden
|
|
|
Hallo,
Ik heb pds , door de huisarts geconstateerd, maar bij mij is het toch anders zoals ik lees en hoor van andere met pds.
Als ik eet krijg ik na de maaltijd buikkrampen en borrelingen in de darmen met als gevolg diarree met hevige krampen, nadien ben ik misselijk en nat in zweet, ik ben ook vreselijk moe. Bij de stoelgang zit er een klein beetje slijm bij, vind dit echt genant om te schrijven.
Nu heb ik een heel stressvol jaar achter de rug met emotionele toestanden ( verlies van mijn lieve grootmoeder) dat ik niet kan verwerken en een plaatsje kan geven. Nu is dit de reden van mijn pds aanvallen.
De dokter heeft mij spasmomen voorgeschreven en neem ook sedinal plus in om een minder stressgevoel te hebben.
Deze helpen niet echt en zal deze week nog eens een doktersbezoekje moeten plannen voor een ander medicijn want ben dit zo moe.
groetjes ann
|
|
|
|
|
|
|
De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
|
LARRISSA (Gebruiker)
Fresh Boarder
|
|
Re:PDS MET KRAMPEN EN DIARREE 1 Jaar, 2 maanden geleden
|
|
|
Mij heeft de dokter ook spasmomen voorgeschreven ,en bij mij helpen ze ook niks
|
|
|
|
|
|
|
|
ANN1971 (Gebruiker)
Fresh Boarder
|
|
Re:PDS MET KRAMPEN EN DIARREE 1 Jaar, 2 maanden geleden
|
|
|
hallo,
ik heb nu een lichte antidepressivum gekregen (tegen angstaanvallen)en deze helpen, ik ben nog niet helemaal verlost van de krampen, maar kan toch al meer eten zonder bang te hebben van de pijn die gaat komen.
De spasmomen die neem ik voorlopig niet meer in.
Daar alleen al ben ik opgelucht, ik denk ook wel dat het te maken heeft met de stress die je krijgt door altijd te gaan denken (oei zien wat ik eet, of dit durf ik niet eten) gewoon uit angst voor de pijn.
Vandaar die anti-angst medicatie.
groetjes
ann
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|