Home Forum
Re:PDS (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: Re:PDS
Laura (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Re:PDS 1 Jaar, 4 maanden geleden Karma: 0  
Hey, ik ben hier nieuw!
Ik ben Laura en ik ben 15 jaar.
Ik ben gister weer bij de dokter geweest. En na heel veel testjes (Coeliakie, Crohn, bloedtesten etc) denken we dat ik PDS heb. Alle symptomen kloppen. En het begon geloof ik 3 jaar geleden in Bulgarije. Toen was het het ergst (door het eten waarschijnlijk) we waren in een busje op excursie en ik moest dus rennen. Maar vind daar maar een wc haha..

Ik vind het wel heel vervelend. En omdat ik ook erg dun ben (1.78 m en 49 kilo) heb ik er volgens de dokter eerder last van. En ik kom maar niet aan hoeveel ik ook eet. Heeft iemand van julie dat misschien ook?

Ik ga misschien de hypnotherapie proberen.

Fijn dat ik een forum heb gevonden met lotgenoten haha, goed systeem ook met dat beoordelen van eten enzo!

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
Rainbow (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Hallo Laura , welkom bij de club Tot een paar jaar terug groeide ik ook niet hoor en ik at ook behoorlijk wat , maar sinds een paar jaar ben ik begonnen te groeien en weeg nu 78 kilo bij een lengte van 1.78 meter . Heb er niks bijzonders aan gedaan behalve een poosje gewichtstoename van Body Perfection gebruikt en blijf nu gewoon door normaal eten mooi op gewicht.

Laura (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
oh dat is echt wel handig! Body perfection? Wat is dat precies? Ik kan wel wat kilo's gebruiken.

Rainbow (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Body Perfection is een poeder dat je kan oplossen in melk of wat je maar wilt , werkte bij mij in ieder geval prima .

Ga naar bovenkant Reageer